"Ö-vikssörjan"

Igår drog jag hem till Per och hans ungkarlslya, blev vin och feta, degiga tekakor, underbart! Blev "killsnack" hela kvällen, om vi inte hade blivit trött så hade vi suttit och pratat och diskuterat ännu, "DE E SANT DE!"


Mmm Chaple Hill!


Ja, jag vet inte!?

Per vägrade släcka de romantiska ljusen när vi skulle sova. Jag som trodde att jag hade kommit hem till ett tryggt Ö-vik!


Livsfarligt!

När man är hemma på besök vill man hinna med så mycket som möjligt, träffa så många som möjligt så på morgonen var det bara att sticka iväg till Mattsborgen och lira tennis med "tonny/gubben".


Han lyckades att dräggla ner sig i alla fall.


Henrik på bushumör.

Imorgon smäller det, den efterlängtade Ö-viks utgången. Det är bara att börja tagga nu!

Nu blir det att hämta upp Malin och Johanna för att sedan dra ut till Erik Fager. Där ska vi åtnjuta någon bra film!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Lunkan

Meeen de va ju snyyyggt.......... drägglet asså :P

2009-04-11 @ 13:13:59
Postat av: pedr

SANT DE

2009-04-14 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0