Skönt vårväder! - David på besök.

Eftersom bror är på besök hemma i Ö-vik passade jag på att bjuda in David som numera bor i Örebro. Vi tar en ganska lugn helg. Men när det är fullt solsken och ungefär 15 plusgrader är det svårt att hålla sig borta ifrån ölen, speciellt såhär tidigt på säsongen, man blir ju så lycklig av varm sol i klarblå himmel.

När vi vakna imorse och insåg att det var kanonväder så var det ofrånkomligt inte inhandla några kalla.  Vi hittade en lämplig bänk på vägen hem där vi kunde "leka" lite alkisar på. Som ni kankse förstår så körde vi inte bloggklassikern "dagens outfit" idag. Men lika glad var vi ändå där i parken.


Dagens outfit!

Sedan blev det stek i solskenet,  bara i SHORTS och T-SHIRT! Underbart.


Hmm Ipredlagen...

Roligt att allsvenskan har dragit igång! Sitter och hejar fram Elfsborg just nu. David gör det för att han älskar dem, jag gör det för att jag har pengar på dem.


WÖhöhöööhhö!

Ha en bra lördagskväll nu allihopa! På återseende!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Alltså den bilden på oss... Haha

2009-04-04 @ 20:16:13
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: cohen

Haha jaaa! Slutade skriva "ialf" när du sa till mig. Så varje gång jag skriver "iaf" nu så blir det att jag tänker på dig! :P

2009-04-05 @ 17:19:21
URL: http://sandycohen.blogg.se/
Postat av: Angelica

JAG VISSTE att ni inte skulle kunna hålla er borta från ölet! ;)

2009-04-07 @ 16:48:55
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0