Klantjävel!

Ajajaj, igår hade jag tvättid från 22 till 00:40. Hade verkligen inga tvättade underkläder kvar, så jag hade inte råd att missa tiden. Det var tur att bror påminde mig vid 22:30. Bokningen kan försvinna om man inte är där i tid. Men det gick bra. Satte på tvätten och drog ner till lägenheten och in i bubblan. Tiden gick och vid 00:30 sa bror lite irnoiskt, "du hade tvättid va?".

KEEEEEWWWK....10 minuter på mig att torka all tvätt, hmm det skulle knappt gå ens med Peter Forsbergs krafter. Blev tvungen att boka tvättid klockan 5 på MORGONEN för att kunna hämta mina kläder (man kommer in med bricka, om man har bokat). Kulkul...NHL till 3 sen sova 2 timmar för att sedan hämta kläderna. Sedan däcka igen, bli väckt vid 9 av bror och hans kompis, däcka igen till klockan 12 då bror kom hem. Smått seg där några timmar.

Detta var inte enda gången det har varit turbulens runt min tvättning. Man får bara inse att man är såhär klumpig och klantig. Men som jag bruka säga, hellre klantig med tvätt än att vara klantig när man ska göra en maj-brasa inomhus.

Åhh neeeej!


Henrik Hagström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0