Svininfluensan

Igårkväll var jag orolig över att jag hade fått den fruktade Svininfluensan. Med bilden att döma från det senaste inlägget var jag äckligt likt ett svin också. Dock har det börja gå över idag och jag nöffar ut lite grann.

Det här med svininfluensa kan man ju misstolka ganska lätt.

-Tja läget?

-Nja sådär, tror att jag fått svininfluensan.

-VA? Shit, så du kommer kanske dö?

-Jaa, om mitt ex hittar åt mig.

Folk kan bete sig som svin. Jag skriver folk eftersom jag tycker att "kvinnofalket" också kan bete sig som svin ibland. Första tanken är ju på män som svinar runt, och misstolka mig rätt nu, jag fantiserar inte om män. Men det är klart, killar har en "förmåga" att bete sig som svin i större utsträckning än kvinnor. Men i mitt fall är det ju inte så, för jag beter mig aldrig som ett svin och skulle aldrig göra och det vet ni läsare också!

Svininfluensa, det nya ordet för att svina.


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: mor

Skönt att höra att du är på bättringsvägen.

2009-04-29 @ 23:00:30
Postat av: Månsson

Aldrig i helvete att män är svin i större utsträckning än kvinnor.

2009-04-30 @ 01:42:25
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0