Storstadspojken+Ister=SANT!

Glada nyheter kära läsare! Som alla vet bloggar min vän Nojs på Spotlife under namnet "Storstadspojken". Ni som läser hans blogg vet att han har mycket för sig och många projekt igång just nu. Till följd av det har Nojs varken tid eller orken att driva sin blogg till 100%. Jag har fått erbjudandet om att börjar gästblogga 3-4 gånger i veckan på obestämd tid på hans blogg. Eftersom jag är nyinflyttad här i sthlm. så kan jag bidra med lite nya perspektiv hur det är att vara nyinflyttad norrlänning här, som är hans grundtema i bloggen.

Det här känns sjukt kul och lite overkligt! Nils offentligör saken imorgon och nästa vecka drar jag igång!

NU KÖR VI!!!!!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Rammsy

Någonting säger mig att storstadsfittisatan.blogg.se inte känns så avlägset längre ; ]

2009-04-01 @ 13:43:03
Postat av: Månsson

Rammsy är så jävla kung.



Haha! Grattis Henke. Du kliver snart ut ur den anonyma skuggan och in i the world of "free hugs from 15-year old blogsluts at the tvärbanan train" :D

2009-04-01 @ 13:49:02
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: mor

Grattis!

Kul att Nils "tar in dig"! Nu måste du dock vara ännu mer noggrann med språket. Det händer inte så ofta, men några stavfel och ord som saknas kan man se ibland; lätt avhjälpt om du alltid läser igenom vad du nyss skrivit, från början till slut innan det "går till tryckning". Fortsätt annars skriva i din lediga stil, med humorn i centrum...Lycka till!

mor

2009-04-01 @ 14:16:52
Postat av: Anonym

Grattis!

Kul att Nils "tar in dig"! Nu måste du dock vara ännu mer noggrann med språket. Det händer inte så ofta, men några stavfel och ord som saknas kan man se ibland; lätt avhjälpt om du alltid läser igenom vad du nyss skrivit, från början till slut innan det "går till tryckning". Fortsätt annars skriva i din lediga stil, med humorn i centrum...Lycka till!

mor

2009-04-01 @ 14:18:20
Postat av: Syrran

Toppen toppen!!! Jaha då kan jag snart dra nytta av min brors nyvunna kändisskap hoppas jag ;-)

2009-04-01 @ 14:26:39
URL: http://topphalsa.se/mariaton
Postat av: Månsson

Jag skrattar fortfarande när jag läser Rammsys kommentar :S

2009-04-02 @ 12:01:09
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se
Postat av: Rammsy

Man kan inte mer än bojkotta [b]isterneverforget[/b].blogg.se från och med nu, att grusa en förväntansfull Rammsys framtidsvisioner av Don Steko Corleone med ett blogg-pris i handen är INTE O.K



Ps. Försökte leka aftonbladet.se läsare och verka bitter, men jag failade som satan, tungt..

2009-04-02 @ 14:05:07
Postat av: mor

Ordet enda i din text stavas ända! Du har även en särskrivning - få se om du kan "hitta" den...?!!!

mor

2009-04-02 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0