Nyvaken med panik!

Jag upplevde nyss något som inte förbättrade min 21-års kris. Jag somnade i soffan framför tv:n, det om något är ett ålderstecken, många gubbar t ex. som min far somnar framför tv:n. Detta var liksom runt 18-tiden och jag hade sovit ut ganska länge imorse också. Nä, det är inte bra!

Det fula när jag vaknar var att jag kollade på klockan och då var runt 19-tiden. Det kändes som jag hade sovit väldigt länge så jag fick panik och trodde den var 19 imorgon. "SHIT!!! Bussen går om två timmar. Jag har ju inte packat eller någonting!" Efter några sekunders panik såg jag på datorn att det fortfarande tisdag, vilken lättnad!


Henrik Hagström


Kommentarer
Postat av: Emil

Vad bra att du skrämmer upp mig. En annan är ju snart där...hehe ;)

2009-04-07 @ 23:09:58
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0