Lördagsfestan i Ö-vik

Äntligen kommer inlägget alla har suktat efter, jag ska bjuda på härliga bilder och kanske en liten videosnutt.

Som jag nämnde tidigare var jag den lösa festfixaren i mitt "gamla hem". Vi skulle börja 3 över 3 men det var bara jag och Erik Fager som var på plats, lite trist att alla svek "3 över 3". Men vi styrde upp en trevlig pizza som vi drack rödvin till. De andra la en pizza med rödvin senare istället.


Nämen tjenare!

Två-tre timmar efter utsatt tid börja folk strömma in och electron dunkades till allas förtvivlan, men jag stod på mig!


Där ja!

Vi känner varandra så bra att vi inte behöver snacka med varann, såhär satt vi i ca. fem timmar.



Här satt jag och njöt samtidigt som jag vakade över stereon så att ingen skulle byta musik.


Mmm

Här lämnade tåget station och festen började arta sig.


Även tjejerna börja komma igång!

JohannaFuckMalin hihi

Tjejerna höll ett säkethetsavstånd från killarna med all rätt.

Mingel, mingel.

Kärleksparet


Coola grabbarna på krogen


Någon som tror att Hamberg gillar uppmärksamhet? Själv på scenen!

Öööss!

Nä, nu tyckte Per att det räckte!



Peace out!

Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha snygg med johannafuckmalin, klingade dock inte helt bra i mina öron men det funkade ;) Jag gillar perra på filmen också. Skönt gung.

Jävligt trevligt helg henke, bra att du kom hem och styrde upp lite :)

2009-04-14 @ 22:27:25
URL: http://malinfuckjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, kung bilderna + filmen ;) Kul att du kom hit, vi saknar din altan och dej nu. :):O) oj. Fast vi ska bygga en egen altan som vi ska döpa till "henkes altan" Du får se den när du kommer hem.

Pöss!

2009-04-16 @ 16:50:22
URL: http://malinfuckjohanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, dina kompisar verkar tycka att techno suger ;p

2009-04-16 @ 20:28:00
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0