Ister goes "Spelbloggen"

Jag tänkte agera expert nu för en stund och leka lite "spelbloggen". Jag skulle få dåligt samvete om jag inte tipsade er alla om kanske årets bästa spelkupong.

Detta är mitt superspel:

Jag spelar på vilka lag som går vidare från åttondelsfinalerna i NHL

En 1a på:
Boston Bruins - Montreal Canadiens
Odds: 1,32

En 1a på:
Detroit Red Wings - Columbus Blue Jackets
Odds: 1,18

Och en 1a på:
San José Sharks - Anaheim Ducks
Odds: 1,30

Totalt odds: 2,02

Deadline inatt, oddsen från Unibet.

Det ska till ett mirakel för att kupongen inte ska gå in. De lagen jag har satsat på är så pass mycket bättre speciellt över sju matcher. Montreal, Anaheim och Columbus har spelat med kniven mot strupen i stort sett hela säsongen för att nå en slutspelsplats. Med andra ord har de varit tvungna att presterat sin bästa hockey varje match. Medan mina favoriter kanske har lackat lite i motivation i vissa matcher på grund av att de har varit så överlägnsa i tabellen, alltså är de bättre än vad tabellen visar. Men nu är det slutspel då kommer de gå för fullt i varje match och har dessutom fördelen att spela en mer match på hemmais.

Sätt en rejäl slant på detta, det har jag gjort. Tro mig ni blir inte besvikna!

Jag vet vad jag sysslar med:

Spelbibeln


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Habs KAN slå ut Boston. Får man hål på Tim Thomas första matchen och tar den... Ja då är det sjukt öppet.



De andra två känns ganska solklara.

Anaheim har förvisso jävligt bra försvar. Men det spelar föga roll då San Jose gör mål på var tredje PP.



Detroit brottas med motivationsproblem. Förändring bör ske nu när slutspelet är här.



:)

2009-04-16 @ 20:24:53
URL: http://ecstasyofgold.blogg.se/
Postat av: Månsson

Ducks vann första bortamötet. Lyckas man skrälla igen i övermorgon då kommer Anaheim gå vidare!

2009-04-17 @ 11:22:14
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0