Första steget till att bli en storbloggare!

Haha YES, äntligen! Jag har lyckats väcka lite känslor på bloggen, skönt att se!

"Mia ([email protected]) om FRÅGESTUND!: Är det kul att leka storbloggare ? intresse för en frågestund ? jo ja tackar ja ,,,,,typ tre frågor ,,,,,,,,,,,,,TÖNT ..."

Första steget till att bli en storbloggare!

David hade sååå rätt när han varnade mig för att många personer som läser bloggar inte förstår om man är seriös eller inte.

Mia, tack för att du tog ner mig på jorden!

Detta var den godaste frukosten jag kunde få, tack!


Henrik Hagström

Kommentarer
Postat av: Månsson

Seriös eller inte! Jag vill ha svar på min fråga. :(

2009-04-01 @ 14:12:23
URL: http://Http://www.ecstasyofgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0